Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat lees je nu?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Stefanie85
Admin
Stefanie85


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 38
Woonplaats : Lede

Wat lees je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat lees je nu?   Wat lees je nu? Icon_minitimedo jun 13, 2013 1:13 am

De eerste Biechtmoeder, de legende van Magda Searus - Terry Goodkind

Uit de geschiedenis van De Wetten van de Magie – waarmee Terry Goodkind naam en faam bereikte – is maar weinig bekend over de oorsprong van de biechtmoeders waarvan ook Richard Rahls geliefde Kahlan Amnell afstamt. Tot nu toe! Goodkind neemt de lezer eindelijk mee naar een tijd ver voor het begin van zijn mega epos. Een tijd waarin biechtmoeders nog niet bestonden en de wereld een duistere en gevaarlijke plek was. In deze wereld leeft een vrouw die alles heeft verloren, een vrouw die niets meer te verliezen heeft. Dit is het verhaal van de allereerste biechtmoeder: Magda Searus.

Mijn review :
Ik ben een beetje teleurgesteld in dit boek ... Misschien omdat in 'Wetten van de Magie' (WM) eigenlijk dit verhaal al beknopt wordt verteld of vanwege het vele uitleggen en beschrijven van dingen die je als lezer ook al kent door het lezen van WM. Daarnaast is het wel een leuke kennismaking met Magda Searus en Merrit. Er zit spanning in, gruwelijkheden, maar imo dan weer weinig uitleg over sommige dingen die ik dan wel wilde weten. Het is een mooie poging om de wereld van voor WM te beschrijven maar Richard, Kahlan, Zedd & co blijven de personages die mij boeken van Terry Goodkind doen kopen/lezen. Hoe lang deze 'mensen' en hun wereld nog meekunnen? Geen idee ... Misschien is het tijd voor een totaal nieuwe wereld. 3 sterren krijgt dit boek van mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/groups/Boekenfans/
Els
Admin
Els


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

Wat lees je nu? Empty
BerichtOnderwerp: Wat lees je nu?   Wat lees je nu? Icon_minitimedi jun 11, 2013 7:50 pm

Graag ook korte inhoud aub
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat lees je nu?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat lees je nu?
» Wat lees je nu?
» Wat lees je nu?
» Wat lees je nu?
» Wat lees je nu?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Genres :: Fantasy-
Ga naar: