KORTE INHOUD :
Vanavond heb ik een grens overschreden, en als vader gelijk heeft, is terugkeren onmogelijk... Als Amelia Gray tegen haar zin betrokken raakt bij het onderzoek naar de moord op een rechercheur, komt ze opnieuw in contact met John Devlin. Maar hoewel ze nog steeds verliefd op hem is, houdt ze hem op een afstand. Ze weet te goed dat ze anders met krachten te maken krijgt die zeer bedreigend voor haar zijn. Tijdens haar speurtocht naar de moordenaar verdwaalt ze in een waar doolhof van zwarte magie en raadselen. En omdat het erop lijkt dat John de enige is die daar de uitweg uit kan weten, laat ze hem weer toe in haar leven. Want hoe dieper ze graaft, hoe meer ze ervan overtuigd raakt dat de moord iets met gebeurtenissen uit zijn verleden te maken heeft. Verschrikkelijke gebeurtenissen, waar hij niet over wil praten. Om een antwoord te vinden op haar vragen - en om de kluwen van emoties te ontwarren - waagt Amelia zich in een wereld vol onbekend gevaar. Of ze er er ooit uit kan terugkeren, zal ze pas te weten komen wanneer het te laat is..
GESCHREVEN DOOR CARINE VANDEWEGHE
ik had het boek gewonnen, de verschillende personnages blijken toch over eenkomsten te hebben met elkaar door hun verleden, het is een mooi verhaal en het blijft spannend tot het einde,ik heb het heel graag gelezen ook omdat ik niet kan geloven dat er na de dood niets meer is.... er kan gerust een vervolg op komen, ben benieuwd ?? ik vond het spijtig dat het boek uit was. het was spannend en mooi om te lezen.
GESCHREVEN DOOR JOKE LEYS
toen ik deze (gewonnen)boek toekreeg dacht ik, alez de derde in een trilogie. Hoe ga ik ooit het verhaal en de personnages kunnen volgen? Wel dit viel reuze mee, het is een boek dat je ook los kunt lezen , hoewel ik de 2 voorgangers op mijn verlanglijstje ga zetten.
dit is een goed te lezen boek, vooral voor mensen die houden van een bovennatuurlijke toets. Vlotte schrijfstijl. Ik vond het spijtig dat ik steeds maar korte leesmomenten heb want deze boek verdiend het om in 1 ruk uitgelezen te worden.
GESCHREVEN DOOR KELLY VERCAMMEN
Ik kan de recensies van hierboven alleen maar bevestigen. Ook ik vond het een erg aangenaam boek. Het is inderdaad het 3de boek van de reeks, maar toch ben je erg snel in mee. Het is vlot geschreven. (het was in 1dag uit). Ook het thema ligt me nauw aan het hart. Dus ikzelf kon me wel vinden in dit verhaal. De andere 2 boeken hoop ik snel in mijn postbus/handen te vinden. Een echte aanrader!
GESCHREVEN DOOR ADEY BONDUE
Ik heb heel erg van dit boek genoten, ik keek ook eerst een beetje op dat het derde deel van een verhaal was en mezelf kennende heb ik dan ook eerst de andere twee delen gezocht en gelezen, zodat ik ten volle van de personages kon genieten. Alle 3 de boeken hebben me van het eerste moment meegesleept en ik kon het boek helemaal niet meer wegleggen en heb ze dan ook alle 3 in een week tijd uitgelezen. Een echte aanrader voor iedereen die van wat mysterie houd en van die bovennatuurlijke vibe
GESCHREVEN DOOR MARCIA VAN HOECKE
Een leuk boek om te lezen. Ondanks dat het het derde deel is, kun je dit boek heel goed apart lezen. Het boek is heel vlot geschreven, het leest makkelijk weg. Het was dan ook zo uit. Toch vond ik het over het algemeen te jeugdig geschreven en dat stoorde me wel. Het had voor mij eerder iets weg van een tienerboek. Ook vond ik de vele korte conversaties in het boek storend. Het boek berust enorm veel op toevalligheden, die wel nodig zijn voor het verhaal, maar die soms iets té toevallig waren en zich te vaak voordeden. Het verhaal is wel geloofwaardig geschreven, de personages mooi uitgediept en levendig. Het boek grijpt je hoe dan ook vanaf de eerste pagina tot de laatste, spijt dat het al uit was. Er mag zeker een vervolg op komen en dat zou ik ook wel lezen. Het verhaal op zich is goed, het is interessant en er wordt veel uitgelegd. Een leuk boek voor tussendoor
GESCHREVEN DOOR NICOLE OSSIEUR
Heel spannend boek, hier en daar is een verwijzing naar de vorige delen, dat is meestal wel zo en ik miste wel 'n beetje het verhaal erachter , al geloof ik niet in het "bovennatuurlijke" toch vond ik het heel aangenaam om lezen en heb ervan genoten.
GESCHREVEN DOOR NIKITA DUWEYN
Ondanks dat dit al het derde deel is vond ik dat je het verhaal goed kon volgen zonder de vorige boeken te lezen. Eerst en vooral vond ik het boek vlot geschreven maar het verhaal sprak mij niet echt aan. Nochtans denk ik dat ik later wel nog de andere delen wil lezen en kijken of mijn mening nog veranderd. Want het is wel ontspannend om te lezen.
Ik vind het wel een aanrader voor mensen die van het bovennatuurlijke houden
GESCHREVEN DOOR EVELYN MAIRLOT
Ik heb genoten van het boek ‘schemerzone’ van Amanda Stevens, hoewel het niet het genre is dat ik gewoonlijk lees. Ondanks dat het een laatste deel van een trilogie is, kan je de verhaallijn makkelijk volgen. De schrijfstijl is vrij makkelijk, maar zou voor mij best wat uitdagender mogen.
Dit laatste deel van de trilogie geeft duidelijk het gevecht weer dat het hoofdpersonage Amalia levert door haar bovennatuurlijke gave. Een onderwerp dat niet door iedereen begrepen wordt, wordt in dit boek subtiel verweven tot een levendig geheel. Een makkelijk boek, waarin zeker geprobeerd is het bovennatuurlijke tot leven te wekken in een verhaal. Een goede poging dat zeker.