Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De passiecoach - Aloka Liefrink

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stefanie85
Admin
Stefanie85

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 39

De passiecoach - Aloka Liefrink Empty
BerichtOnderwerp: De passiecoach - Aloka Liefrink   De passiecoach - Aloka Liefrink Icon_minitimewo jun 12, 2013 7:27 am

KORTE INHOUD :
Petra – 27- wordt zwaar gekweld door een relatietwijfel.
Eigenlijk wil ze wel bij haar levenspartner ,Willem, blijven uit veiligheid, maar de verleiding om haar seksuele wereld te verruimen neemt steeds meer toe.
Vreemdgaan behoort echter niet tot haar plan.
Wat doe je dan?

Na het lezen van een artikel in een magazine waarbij er tips & tricks worden aangereikt bij het consulteren van een gigolo, besluit Petra zich -behoedzaam- op dit pad te begeven.
Door één intense seksuele ervaring en een filosofisch gesprek met ‘een passiecoach’, zal haar intieme leven met Willem vast wat meer ‘swung’ krijgen.
Tenminste dat houdt ze zichzelf voor.
De passiecoach, Gregory Grootman, overschrijdt ongezien elke grens.
Petra raakt intens gebiologeerd door hem.
Haar raadselachtige minnaar kent de regels van het passionele liefdesspel.
Maar.
Is hij werkelijk diegene die hij pretendeert te zijn?
Welke gruwelijke tol betaalt Petra voor de kicks die ze najaagt?
Willem daarentegen zet alles op alles om zijn relatie te redden en consulteert de mooie relatiecoach Soraya.
Onder welke voorwendselen opereert Soraya?
Petras’ leven komt pas echt in een alles verterende stroomversnelling wanneer ze zwanger blijkt.
Wat als intense obsessie omslaat in onbegrensde haatgevoelens?
Petras’ strak omlijnde leven wordt één helse chaos.

GESCHREVEN DOOR TAMARA GOOSSENS

Ik ga hier eventjes mijn recensie van De Passiecoach van Aloka Liefrink neerschrijven. De passiecoach is en boek die meteen van het begin je aandacht trekt door de gebeurtenis. Je wilt graag weten wat er zich vooraf allemaal heeft afgespeeld en vooral wie die persoon is. Ik vond het een goed boek maar op het einde komt het boek ineens in een duikvlucht waardoor ik het even moeilijk kreeg om te kunnen volgen. Het einde komt ineens veel sneller dan verwacht, wat voor mij nog iets uitgebreider geschreven mocht zijn. Het boek laat mij ook nog met vragen zitten aan het einde. Is Petra ook hiv-positief? Wat is er gebeurd met de relatie van haar ex? Heeft ze abortus gepleegd of de baby verloren? Hoe reageert haar ex op de dood van zijn dochter? Allemaal vragen die nog door mijn hoofd spelen. Maar uiteindelijk is het een heel goed boek. Het heeft mij kunnen boeien van begin tot einde terwijl het normaal niet mijn gewoonlijke lectuur is. Daarom een dikke pluim voor deze dame die een prachtig verhaal heeft afgeleverd dat je van begin tot einde en zelfs erna kan vasthouden!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/groups/Boekenfans/

De passiecoach - Aloka Liefrink
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verweesd - Aloka Liefrink
» Fotomodel gezocht - Aloka Liefrink
» 2 exemplaren " Fotomodel gezocht " - Aloka Liefrink

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-