KORTE INHOUD :
Gedeeld verleden 2: Savannah, Chase en Rachel krijgen te maken met geheimen die ze misschien liever niet hadden willen weten wanneer ze noodgedwongen terugkeren naar hun geboorteplaats, de plek waar ze zoveel hebben achtergelaten... Na een enerverende diensttijd is Chase Reed teruggekeerd naar zijn oude woonplaats, waar hij inmiddels zijn plek heeft gevonden als hulpsheriff. Dat hij opnieuw in contact komt met zijn jeugdvriendin Jessica Keller, is onvermijdelijk, maar helaas gebeurt het niet op een prettige manier. Na een verontrustend telefoontje treft hij haar wanhopig aan in haar woning, terwijl haar ex-man bewusteloos met een hoofdwond op de grond ligt. Al is Chase overtuigd van Jessica's onschuld, toch voelt hij dat er iets niet klopt, dat ze informatie achterhoudt. Van haar zoontje, Danny, krijgt hij ook niets te horen, ook al is het kind getuige geweest van het voorval. Hun halsstarrige zwijgen zet Chase aan het denken. Ondertussen, ondanks alle waarschuwingen van Jessica's advocate geen contact met elkaar te hebben, bloeit er iets op tussen Jessica en Chase. Dan blijkt dat er nog veel meer verzwegen is...
RECENSIES
GESCHREVEN DOOR CHRISTINE DE KNIJF
ik heb een weekje geleden het boek " Zo lang gezwegen" van Kristi Gold gewonnen. Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik het boek niet uitgelezen krijg. De schrijfstijl is absoluut niet mijn ding, op mij komt het boek over als een veredeld stationromannetje...Ieder zijn genre maar ik hou er absoluut niet van.Met mijn excuses voor de schrijfster maar ik behoor duidelijk niet tot haar doelgroep
GESCHREVEN DOOR STEFANIE ROELS
Zeer leuke tussendoor, maar niet meteen mijn dada ... Dit soort boeken heeft steeds hetzelfde stramien. Geheimen uit het verleden, mannen en vrouwen die elkaar aantrekken en afstoten, aantrekken en afstoten,... Uiteindelijk komt het dan toch allemaal tot een 'happy end'.
Wat dit wat anders maakt dan andere verhalen is dat het laat zien hoe ver ouders gaan voor hun kinderen.
Vlot leesbaar, aangenaam, maar niet meer dan 2 sterren van mij!
GESCHREVEN DOOR CINDY SCHEPENS
Ik heb dit boek gewonnen en ook uitgelezen maar wel in stukjes
Dus hier mijn review :
Het begint onmiddellijk met het verhaal Jessica belt Chase op daar vindt hij haar ex-man bewusteloos en Jessica en haar zoontje Danny
zijn de enige aanwezigen. Dus alles wijst naar Jessica
Chase die hulpsheriff is en een ex-vriendje van Jessica zorgt ervoor dat Jessica een huisje vindt en er bloeit weer iets moois tussen hun, ze zouden elkaar
niet mogen zien zolang het onderzoek duurt maar doen dit toch
Danny het zoontje van Jessica komt ook heel goed overeen met Chase , maar het vreemde is dat hij niet wil spreken om hem te helpen geeft Chase een hond aan Danny , wat zeker helpt
Maar niet alleen Jessica heeft geheimen voor Chase ook hij vertelt niet alles over wat er in de oorlog allemaal
is gebeurd. Jessica wil meer weten als Chase op een nacht een nachtmerrie heeft
Het is een verhaal vol geheimen en met momenten passie tussen Chase en Jessica met natuurlijk een mooi einde
GESCHREVEN DOOR JANICK DECROO
vond het niet zo spannnend was al in begin van verhaal mee dat chase de vader was van jessica zoontje en niet haar man vond het goe als tussen door te lezen maar zal vervolgt zeker niet lezen
GESCHREVEN DOOR MANOUCHKA BUELENS
heb het boek gewonnen, leest redelijk vlot al vind ik wel dat de hoofdstukken redelijk lang zijn. ik lees meestal een volledig hoofdstuk voor het slapen en bij dit boek moest ik regelmatig vroeger stoppen. voor de rest vond ik goed geschreven, ben blij het gelezen te hebben en zou het volgende boek waarschijnlijk ook lezen
GESCHREVEN DOOR MARLEEN VAN DE LEUR
Ik heb dit boek gewonnen, het is niet zo direkt mijn stijl...er zit eigenlijk geen spanning in, je weet van in het begin al heel goed hoe het gaat verlopen, de vertaling kon ook beter, toch heb ik het uitgelezen,datben ik de uitgeverij wel verschuldigd. Laten we zeggen,je kan dit boek tussendoor lezen, zonder er echt met je gedachten bij te zijn...ik vind het een boek in de stijl van een stationsromannetje...toch bedankt,het was afleiding in een zeer moeilijke periode voor mij.