Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Rijke oogst - Robin Carr (harlequin)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Els
Admin
Els

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

Rijke oogst - Robin Carr (harlequin) Empty
BerichtOnderwerp: Rijke oogst - Robin Carr (harlequin)   Rijke oogst - Robin Carr (harlequin) Icon_minitimewo jun 12, 2013 6:44 am

KORTE INHOUD :

Appels plukken is zwaar werk, maar Nora is bereid alles aan te pakken, ook al moet ze uren lopen om in de boomgaard van de Cavanaughs te komen. Zo jong als ze is - net driëntwintig - heeft ze al een hoop meegemaakt. Ze werd verliefd op een honkballer die verslaafd bleek te zijn en die haar midden in de winter samen met haar kinderen dumpte. Familie of vrienden heeft ze niet. Toch is Nora vastbesloten haar twee kleine meisjes, van wie de jongste nog maar een baby is, te geven wat ze zelf niet heeft gehad: een warm, liefdevol thuis. 

Eigenaar van de boomgaard, Tom Cavanaugh, blijkt de knapste man te zijn die Nora ooit heeft ontmoet. En ook de botste: hij wil haar aanvankelijk niet eens aannemen! Dus verbaast het haar nogal dat hij erop staat haar met zijn truck van en naar het werk te rijden. Gaandeweg blijken ze meer met elkaar gemeen te hebben dan ze dachten, en langzaam groeit er een band tussen hen. Stiekem staat Nora zich toe weer een beetje te dromen. Van een simpel leven, kinderen die spelen tussen bloeiende bomen, de geur van appeltaart, een stoere man die thuiskomt en haar omhelst. Uit die dromen wordt ze ruw wakker geschud als er een beeldschone vrouw opduikt die iets met Tom deelt waar Nora helemaal buiten staat...

RECENSIES

GESCHREVEN DOOR ILSE DE VRIENDT
wat een fijn boek... ik had het gevoel dat ik er zo in meeleefde, tussen de appels liep en de appeltaart rook... het is een beetje een klassiek liefdesverhaal, maar hey!!! dat moet kunnen, het is zalig om er op terug te vallen en een leuk einde te lezen... t mag ook wel eens voorspelbaar zijn he... ik vond het dus een heel leuk boek en kijk uit naar het boek dat rond kerst uitkomt.

GESCHREVEN DOOR ILSE LEYS :
Ik ben er vandaag in begonnen, zag dat ilse al een reactie had geschreven en was best eens nieuwsgierig wat zij er van vond. Heb al gemerkt dat we zowat dezelfde dingen graag lezen. Tot nu toe ben ik het met haar eens over dit boek. Maar hev nog heel wat te lezen. Maar ik lees het alvast met plezier

GESCHREVEN DOOR INGRID POISSON 
Dit boek had alle ingrediënten van een echte romantische roman - onrustige heldin, ex-marinier die nu zijn boomgaard runt én een absoluut geweldige grootmoeder! En als bonus... een bitch die wij allen graag haten. Romantiek ten top dus!
Nora is een alleenstaande moeder die een moeilijk leven en een rotte jeugd heeft gehad. Ze viel voor de verkeerde kerel, die haar zwanger achterliet in een stadje waar ze niemand kende. Op zoek naar werk komt ze bij Tom terecht, waar ze plukkers zoeken. 
Nora is een fantastische vrouw maar Tom, aan de andere kant, daar had ik wel wat problemen mee om hem in het juiste plaatje te plaatsen. Zeker als Darla op de proppen komt. Al een geluk dat Maxie er was...
Rijke oogst is een typische roman, gevuld met de voorspelbare momenten die je kan verwachten. Maar het is een geweldig boek voor al diegenen die van dit genre houden, liefst met een dekentje en een tasje thee opgekruld in de zetel 

GESCHREVEN DOOR ILSE LEYS
ik heb het boek met veel plezier gelezen. Het is een typisch liefdesverhaal, met de nodige voorspelbaarheid, maar ik hou wel van het genre. Wat Cooper in het verhaal komt doen, is mij niet duidelijk, maar is ook niet storend (ik vermoed dat dit in andere boeken van de reeks wel gaat duidelijk worden). Als je houdt van spanning, horror en actie, laat je dit boek best aan je voorbijgaan, maar als je graag een vlot geschreven, ontspannend, romantisch boek leest, waar je niet te hard moet bij nadenken is dit een boek dat je zeker eens gelezen moet hebben.

GESCHREVEN DOOR STEFANIE ROELS
Ik probeer steeds het genre roman een keertje uit, maar het blijft toch één van mijn minst geliefde genres ... Te weinig actie, spanning, ... De combinatie is ook vaak hetzelfde. Een woest aantrekkelijke man, een koppige vrouw en die trekken en stoten mekaar aan en af vanwege de vele geheimen uit hun verleden. 
In dit verhaal duurde het dan ook heel erg lang eer er ook maar sprake was van gekus. In de laatste 100 pagina's werd precies ook alles geduwd. Het moest in een rotvaart vooruit gaan! Ook de 2e verhaallijn in dit boek vind ik ronduit bizar. Wat komt dat er bij doen? Er is totaal geen connectie! Of ik moet ze gemist hebben ...
Het heeft lang geduurd voor ik verder dan pagina 68 was, het boek bleef gewoon liggen. Nu heb ik het vandaag in 1 x verder uitgelezen. Ik geef toe, vlot lezen, doet dit genre wel. Maar toch ... Geef mij maar wat anders. 2 sterren dus

GESCHREVEN DOOR LIZE LORENT
Appels plukken is zwaar werk, maar Nora is bereid alles aan te pakken, ook al moet ze uren lopen om in de boomgaard van de Cavanaughs te komen. Zo jong als ze is – net drieëntwintig – heeft ze al een hoop meegemaakt. Ze werd verliefd op een honkballer die verslaafd bleek te zijn en die haar midden in de winter samen met haar kinderen dumpte. Familie of vrienden heeft ze niet. Toch is Nora vastbesloten haar twee kleine meisjes, van wie de jongste nog maar een baby is, te geven wat ze zelf niet heeft gehad: een warm, liefdevol thuis.

Eigenaar van de boomgaard, Tom Cavanaugh, blijkt de knapste man die Nora ooit heeft ontmoet. En ook de botste: hij wil haar aanvankelijk niet eens aannemen! Dus verbaast het haar nogal dat hij erop staat haar met zijn truck van en naar het werk te rijden. Gaandeweg blijken ze meer met elkaar gemeen te hebben dan ze dachten, en langzaam groeit er een band tussen hen. Stiekem staat Nora zich toe weer een beetje te dromen. Van simpel leven, kinderen die spelen tussen bloeiende bomen, de geur van appeltaart, een stoere man die thuiskomt en haar omhelst. Uit die dromen wordt ze ruw wakker geschud als er een beeldschone vrouw opduikt die iets met Tom deelt waar Nora helemaal buiten staat…
Ik las dit boek via de facebookgroep Boekenfans. Ik heb het boek daar gewonnen maar ze vragen dan wel een recensie van het gelezen boek.
Ik vond het zeker geen slecht of oninteressant boek maar ook niet heel goed. Het boek is net geen 400 pagina’s dik en eigenlijk weet je al van in het begin hoe het gaat aflopen. Ondanks dat feit heeft het boek mij nooit verveeld maar soms zat ik toch wat te wachten tot dat er iets zou gebeuren.
Ik heb nog nooit eerder iets van Robyn Carr gelezen maar ze schrijft goed. Ik kon me helemaal in leven in de personages, ik kon me inbeelden hoe ze eruit zagen, waar ze woonden en soms zelfs bijna hun gezichtsuitdrukking.
De twee minpuntjes zijn dat ik nog altijd niet begrijp wat het bijverhaal er mee te maken heeft en waarom dat er tussen zit. Ik ben er nog over aan het nadenken maar weet dus nog niet waarom het ineens daarover gaat.
Ook heb ik mij regelmatig geërgerd aan schrijf- en taalfouten. Er werd eens een letter weggelaten of af en toe eens een heel woord, werkwoorden die verkeerd vervoegd werden etc.

GESCHREVEN DOOR LIE FROONINCKX

leuk verhaaltje maar, zoals Lize ook al zei, wat ze in 100 pg kunnen vertellen werd uitgesmeerd over 400... beetje langdradig dus ! fijn om tussen twee 'moeilijkere' boeken even te lezen als adempauze .... leest makkelijk weg !!
Terug naar boven Ga naar beneden

Rijke oogst - Robin Carr (harlequin)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schrikdraad - Alex Kava (harlequin)
» Slachtoffers - Alex Kava (harlequin)
» Schemerzone - Amanda Stevens (Harlequin)
» Zo lang gezwegen - Kristi Gold (harlequin)
» Slaap zacht - Gwen Hunter (harlequin)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: