Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het amazoneverbond - Ad Van de Lisdonk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Els
Admin
Els

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

Het amazoneverbond - Ad Van de Lisdonk Empty
BerichtOnderwerp: Het amazoneverbond - Ad Van de Lisdonk   Het amazoneverbond - Ad Van de Lisdonk Icon_minitimewo jun 12, 2013 6:38 am

KORTE INHOUD

John Engles en Laura Sieberg onderzoeken een fataal ongeval van een populaire politica. Ondanks de nodige tegenwerking komen ze erachter dat de vrouw is vermoord door een geheim genootschap van militante vrouwen. Deze groep stelt alles in het werk om vrouwen aan de top van de wereldorde te krijgen, en daarbij ontzien ze niets of niemand. Zijn de Amazones nog te stoppen voordat een door hen geregisseerd wereldwijd conflict losbarst?

RECENSIES

GESCHREVEN DOOR EVELYN MAIRLOT
Ik was heel benieuwd om in 'het amazoneverbond' te beginnen lezen. Het is niet het type genre dat ik verkies, maar ik sta open voor alles . Het verhaal start met de mysterieuze dood of zeg maar moord op Claire Van Ruysdae
l. John en Laura, twee politie-inspecteurs bijten zich in de zaak vast, en groeien zo ook steeds meer naar elkaar toe. Je krijgt enorm veel sympathie voor de hoofdpersonages en gaat mee met hen op onderzoek naar wat er aan de hand is in de wereld. Waarom gebeuren deze mysterieuze moorden? Wie of wat zijn de amazones, en vooral wat willen ze bereiken? 

Een hedendaags onderwerp wordt in een totaal andere context weergegeven en dat bevalt me zeker. Het glazen plafond, de onderdrukking van vrouwen, het is nog steeds aan de orde in bepaalde delen van onze wereld. Dit boek maakt er als het ware een geschiedenis van, een verhaal. 

Vrouwen die de hoofdrol spelen, dat is misschien wel het antwoord op de vraag die Ad Van De Lisdonk ons stelde. Wat maakt vrouwen mysterieus? Het feit dat ze de macht bezitten om de hoofdrol, de leider te spelen, om iedereen te laten doen wat ze maar willen.

‘Het amazoneverbond’ leest erg vlot, je wil niet stoppen met lezen omdat het te spannend is. De hoofdpersonages zijn cruciaal voor de samenhang van het geheel. Ad Van Lisdonk heeft een vlotte schrijfstijl, en kan zonder te gaan overdrijven de realiteit op een heel andere manier weergeven. 

Graag gelezen, misschien lees ik de volgende ook wel!

GESCHREVEN DOOR CHRISTINE DE KNIJF
Amazoneverbond van Ad Van de Lisdonk is uitgelezen. Hierbij mijn recensie ...het boek komt een beetje traag op gang , ook de erotische scenes in het begin stoorden mij een beetje... Naderhand komt er meer vaart in het verhaal en wordt het ook echt spannend. Als de jacht open is , is het moeilijk om het boek opzij te leggen. Je wil weten hoe het afloopt Ad heeft een vlotte schrijfstijl, verwoordt alles ook in eenvoudige ,voor iedereen begrijpbare taal. Hoe verder je vordert in het boek hoe spannender het wordt. Ik heb het boek graag gelezen geef Ad een score van 8/10 ..Ik kijk uit naar de volgende van zijn hand.

GESCHREVEN DOOR BETTY DA SILVA LADYDARKROSE
Ik heb het boek uitgelezen in een paar keer ! Heel vlotte schrijfstijl wat al veel doet aan een boek vind ik . Het verhaal daar was ik minder overtuigd van, maar naarmate het boek vorderde was ik overtuigd . Voor mannen denk ik dat dit boek wel voor een deel als handleiding te gebruiken is om de vrouw een beetje te begrijpen Hoe meer ik van het boek las hoe minder snel ik het kon wegleggen . Bij sommige bladzijde had ik een feel good gevoel bij andere wilde ik dan weer veel sneller verder lezen omdat ik ze een beetje langdradig vond . Ik hou wel van vrouwen die de macht grijpen en er voor over lijken gaan . Ik voelde ook dikwijls het mysterieuze als ik las en dat lag me wel . Als ik punten zou geven zou het voor mij toch een 9/10 zijn . Ik kijk uit naar je volgend boek Ad Van de Lisdonk .
Terug naar boven Ga naar beneden

Het amazoneverbond - Ad Van de Lisdonk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: