Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De sluwe verleider - Nynke Laanstra

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Els
Admin
Els

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

De sluwe verleider - Nynke Laanstra Empty
BerichtOnderwerp: De sluwe verleider - Nynke Laanstra   De sluwe verleider - Nynke Laanstra Icon_minitimezo jul 28, 2013 8:21 am

KORTE INHOUD

Lars blijkt de revanche van Fien ternauwernood te hebben overleefd, en zint na twee jaar van revalideren op nietsontziende wraak. Niet Fien zelf, maar haar oudste dochter is zijn doelwit. De 18-jarige Eva, een mooie, jonge studente, valt inderdaad als een blok voor haar nieuwe overbuurman Aleck, de handlanger van Lars die als opdracht heeft haar te veroveren. Hun lichamelijke aantrekkingskracht is extreem en Aleck moet alles op alles zetten om zijn verleidingsspel in de hand te houden. Want zelf is hij net zo goed slachtoffer van de doortrapte plannen van Lars en heeft geen andere keus dan te gehoorzamen. Fien ontdekt intussen steeds meer in welk net haar dochter verstrikt lijkt te raken en gaat tot het uiterste haar daarvoor te behoeden. Als Aleck Eva echter meeneemt voor een buitenlandse trip, lijkt er geen uitweg meer mogelijk…

RECENSIES

GESCHREVEN DOOR ELS VAN CROMBRUGGEN
Heel spannend vervolg op De losbandige vrouw. In tegenstelling tot het eerste deel dat moeizaam op gang komt en naar mijn mening een nogal abrupt einde heeft, is het vervolg erg goed en spannend opgebouwd. Van het begin word je meegezogen in het verhaal en wil je weten of het een goed einde kent of niet...
Eén minpuntje: er staan nog heel wat typfouten in het boek.
Zeker de moeite om te lezen, ik kijk alvast uit naar deel 3

GESCHREVEN DOOR INGE DE COENE
Ik heb het eerste deel niet gelezen, maar kon toch zeer goed volgen. Vlot geschreven, leest zeer aangenaam. De spanning wordt vlot opgebouwd en er zijn een aantal onverwachte wendingen. Wat mij betreft zeker een aanrader en ik kijk uit naar het derde deel.

GESCHREVEN DOOR WENDY WENNING
Inmiddels de Sluwe verleider van Nynke Laanstra uitgelezen. Hieronder mijn recensie:

Fien en Wim zijn inmiddels gescheiden. Hun dochter Eva studeert en geniet volop van het studentenleven. Ze ontmoet Aleck, een veelbelovende fotograaf en krijgt daar een hartstochtelijke relatie mee. Wat Eva niet weet dat Aleck eigenlijk Kjell is, een oude bekende van haar moeder.
Lars, waar Fien eerder een losbandige affaire mee heeft gehad wil wraak nemen op Fien en gebruikt hiervoor Kjell. Lars heeft de zus van Kjell, Stine, ontvoerd en om haar vrij te krijgen moet Kjell Eva versieren en onder zijn invloed zien te krijgen. Dit omdat Lars Fien terug wil en dit door haar dochter iets aan te doen, voor elkaar wil krijgen. Maar omdat Aleck verliefd wordt op Eva zal het allemaal iets anders gaan dan gepland….
Het eerste deel, de losbandige vrouw,vond ik wat lastig te lezen, dit in tegenstelling tot het vervolg De Sluwe Verleider. De Sluwe verleider is vlot geschreven, leest prettig en de spanning wordt goed opgebouwd. Wel vind ik dat je eerst De Losbandige vrouw gelezen moet hebben, om het verhaal goed te kunnen begrijpen.

Ik ben zeer benieuwd naar het volgende deel....

GESCHREVEN DOOR ANNE PUTTER
Ik was een van de gelukkigen welke dit boek mocht lezen, hieronder volgt – als tegenprestatie - mijn mening over het boek.

Het vervolg op “de losbandige vrouw” is met vaart geschreven. De schrijfster hanteert nu echter zelfs 4 karakters, Fien, Lars, Eva en Aleck welke allen goed uitgewerkt zijn. Alle hoofdstukken zijn ook benoemd naar de verschillende personen uit welk oogpunt het geschreven is in plaats van hoofdstuknummers.

Ondanks dat het hier om een erotische thriller gaat zorgt de schrijfster er voor dat de sex niet de boventoon voert, maar subtiel verweven is in de opbouw van de spanning.
Gaande het verhaal wat doorspekt is met wraak en haatgevoelens bemerk je ook dat er liefde in het spel is en dat Aleck niet alleen maar een sluwe verleider is. Ik zal niet uitvoerig het verhaal beschrijven want dan verraad ik te veel, de belangrijkste aspecten zijn echter wel; haatgevoelens, spanning, angst en de nodige erotiek.

Het 2e deel van deze serie is een waardige opvolger en aan het einde van het verhaal kan je dan ook alleen maar uitkijken naar deel 3! Een echte aanrader voor lezers van spannende boeken welke een beetje erotiek niet uit de weg gaan

GESCHREVEN DOOR LINDA MASTWIJK
Een tijdje terug won ik hier het e-book De sluwe verleider van Nynke Laanstra. Hier is mijn recensie.

Samenvatting:

Wat doe je als je dochter in de greep lijkt van een sluwe verleider? Dan breek je! Wat doe je als blijkt dat hij deelgenoot is van je duistere geheim? Dan grijp je in! Maar wat als je ontdekt dat de affaire van je dochter wordt aangestuurd door de brute folteraar uit je verleden? Dan breekt de hel los!

Eva, dochter van Fien Meijer en Wim Bolhuis, geniet intens van het bruisende studentenleven. Ze ontmoet Aleck, een veelbelovend fotograaf, met wie ze een onstuimige relatie krijgt. Fien vertrouwt het niet, gaat op onderzoek uit en komt gevaarlijk dicht bij de inktzwarte waarheid. Wie is Aleck, wat is zijn geheim? Hoe nobel en oprecht is zijn liefde voor Eva?

Mijn oordeel:

Ik heb dit 2e deel in de Geloof-hoop-liefde serie met veel plezier gelezen.
Waar ik het 1e deel (De losbandige vrouw) soms nog een beetje langdradig vond (met name de stukken geschreven vanuit de echtgenoot Wim) vond ik dat in dit deel helemaal niet. In dit 2e deel lees je het verhaal vanuit 4 personen: Lars, Aleck, Fien en Eva. De erotische scenes in het boek vond ik een stuk minder storend als in deel 1, het is vooral een redelijk spannend verhaal over wraak. De ontknoping vond ik dan toch wel spannend maar niet heel erg verrassend. Het is een open einde, maar er komt natuurlijk nog een deel 3 en ik ben heel erg benieuwd hoe het uiteindelijk definitief gaat aflopen. Heb begrepen dat het 3e deel al eind van dit jaar verschijnt, ik ga hem zeker lezen ! Al met al vind ik dit een zeer vlot leesbaar boek en deze serie een aanrader.

Bedankt voor het beschikbaar stellen van het e-book Nynke !
Terug naar boven Ga naar beneden

De sluwe verleider - Nynke Laanstra
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 3 paperbacks/3 E-books "De Sluwe Verleider" - Nynke Laanstra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: