Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Sprakeloos - Anne Nicolai

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stefanie85
Admin
Stefanie85

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 39

Sprakeloos - Anne Nicolai Empty
BerichtOnderwerp: Sprakeloos - Anne Nicolai   Sprakeloos - Anne Nicolai Icon_minitimewo jun 26, 2013 11:23 pm

KORTE INHOUD

Chloe werkt als journaliste bij een dagblad, ze woont samen met Alex, een filosoof. Hij is ervan overtuigd dat taal de bron is van alle leugens, daarom spreken ze niet met elkaar. Alleen het hoognodige communiceren ze via Post-its. Dit werkt prima, totdat Chloe een oude camera koopt waar een foto in staat van een vermoord meisje. Een reeks onverklaarbare gebeurtenissen volgt. Chloe beseft dat als ze dit mysterie wil oplossen spreken goud is...

RECENSIES

Els Van Crombruggen:
**** SUPER BOEK ****
Vanaf de eerste bladzijde werd ik in het verhaal meegezogen en het heeft me niet meer losgelaten tot het einde. Elke avond las ik tot ik er letterlijk bij in slaap viel, voor de ontknoping heb ik tot 1.30h liggen lezen !
Heel vlot chronologisch geschreven, de verhaallijn is heel duidelijk. En speciaal voor de vrouwen: er komen een aantal hele leuke erotische scene's in voor
De ontknoping was bij de laatste bladzijden duidelijk aan het worden, maar het maakte het niet minder spannend op.
Een absolute aanrader!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/groups/Boekenfans/

Sprakeloos - Anne Nicolai
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The seedling curse - Lee Anne De Kort

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: