Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Zomerwoud - Linda Dielemans

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Els
Admin
Els

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

Zomerwoud - Linda Dielemans Empty
BerichtOnderwerp: Zomerwoud - Linda Dielemans   Zomerwoud - Linda Dielemans Icon_minitimedo jun 20, 2013 2:47 am

KORTE INHOUD

7000 jaar geleden. Alja is een trotse jager. Ze heeft de Proeven doorstaan en haar naam gekregen. De volgende ochtend wordt ze wakker van een vreselijk visioen. Als ze naar de rivier gaat om zich te wassen, komt ze Erkin tegen. Een jongen met donker haar en donkere ogen...

RECENSIES

GESCHREVEN DOOR SABRINA HAESEVOETS
een tijdje geleden won ik het boek Zomerwoud van Linda Dielemans.

Ik ben heel blij dit boek gewonnen te hebben! De korte inhoud en vooral de kaft van het boek spreken mij enorm aan. Een tijdje terug las ik met veel plezier de boeken van "de aardkinderen". Ik had niet zo een hoge verwachtingen voor dit boek, maar was ik even goed mis!!! Het boek leest heel vlot en aangenaam. Ik wou absoluut weten hoe deze twee hoofdpersonages (Alja en Erkin) zouden omgaan met hun toch heel verschillende leefwijze. Het verhaal speelt zich tenslotte 7000 jaar geleden af. Het is een verhaal over vriendschap, die sterk is ook al zijn de verschillen groot....

Volgens mij dus een boek dat je moet lezen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerwoud - Linda Dielemans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zomerwoud van Linda Dielmans Wedstrijd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: