KORTE INHOUD :
Vergeef mij, Father, want ik heb gezondigd...'
Bijna een week nadat de tienjarige Danny Alvarez tijdens het lopen van zijn krantenwijk verdween, wordt zijn gruwelijk toegetakelde lichaam gevonden. Zijn verwondingen komen overeen met het handelsmerk van Ronald Jeffreys, een bekende seriemoordenaar. Toch is het onmogelijk dat Jeffreys de dader is - hij is een paar maanden eerder geëxecuteerd.
FBI-agent Maggie O'Dell wordt ingeschakeld om uit te zoeken wat er aan de hand is. Is er spake van een copycat of is Jeffreys ten onrechte terechtgesteld? Zeker is dat er een levensgevaarlijke psychopaat rondloopt, een feit dat wordt bevestigd als een tweede lichaam wordt gevonden en er weer een jongetje wordt vermist…
Kan O'Dell dit kind wél redden?
GESCHREVEN DOOR LIE FROONINCKX
Ontvoering en moord om de kinderen te redden uit de klauwen van hun 'alles-mag' stiefvaders. De terechtgestelde kindermoordenaar was een copycat, heeft maar 1 kind vermoord en ondertussen loopt de echter seriemoordenaar nog steeds rond. 'Wie? Waarom?'... vragen die sheriff Nick Morrelli moet oplossen. Hij doet dit met de hulp van Maggie O'Dell. Uiteindelijk wordt de dader bijna ontmaskerd... hij verschuilt zich onder de soutane.....
Een heerlijke pageturner overgoten met een sausje van romantiek !!
GESCHREVEN DOOR WENDY POELMAN
Ik las 'Duister Kwaad' even tussendoor maar hallo Kava heeft er een nieuwe fan bij!! Van begin tot einde super spannend en een echte aanrader! Je wil gewoon blijven verder lezen en ik kon het boek nauwelijks opzij leggen; al moest ik natuurlijk ook tussendoor ff eten, slapen, douchen,... een topper!!
voor mij was deze bedoeld als een 'tussendoortje' maar heb mijn waargebeurd verhaal er voor opzij gelegd en dat wil wat zeggen ik kijk uit naar meer!
GESCHREVEN DOOR ANNA LOUISA
En Kava heeft er nog een fan bij ;-)) Hier ligt het tweede boek ook gereed en het derde komt volgende week dacht ik uit. Hoop dat het tweede net zo spannend is als het eerste.
GESCHREVEN DOOR TESSA GOOR
ik vond het een superboek, van begin tot einde spannend... Ik had moeite om hem weg te leggen ,een aanrader dus! ik ben fan van Kava!
GESCHREVEN DOOR ILSE LEYS
ik heb hem sinds vannacht uit . een boek dat heel vlot leest en dat je niet kan wegleggen. een thriller met een romatische toets. Ik ga alvast op zoek naar meer van Alex Kava. Al is er 1 heel klein mogelijk nadeel. het boek is vrij dik en ben een beetje bang dat als ik het veel lees de lijm gaat lossen en de bladen dus loskomen (heb het nog voor met 2andere pockets), maar tot nu toe is het boek nog steeds in goede staat.
GESCHREVEN DOOR ISABELLE DEHASQUE
ik ben blijkbaar de enige die het boek niet goed vind?? Ik zit 80 bladzijden ver, en vind het gewoon SLECHT. Al dat zeemzoete gezwijmel dat absoluut niet ter zake is. Nog maar wat doorbijten zeker?
oké, mijn mening over dit boek: ik vind het zo slecht dat ik hem echt niet ga uitlezen! Mijn excuses aan iedereen die wel enthousiast is hierover, maar dit boek is echt niet aan mij besteed
GESCHREVEN DOOR CATHARINA ALPAERT
een boekje om even tussendoor te lezen... zeer spannend met als meerwaarde de beschrijving van de onderlinge interacties tussen de verschillende karakters. Vanaf ongeveer blz. 83 kan men reeds vermoeden wie de hoofddader is, vind dit persoonlijk een minpunt als op het einde inderdaad blijkt dat het vermoeden wordt bevestigd. Heb daarna'Noodzakelijk kwaad ' en ' verloren zielen ' van haar gelezen en heb het nu wat gehad met Kava.... blijft spannend maar wordt zo voorspelbaar.
GESCHREVEN DOOR KELLY DE NEVE
Ik heb het boek niet uitgelezen. Het kon me helaas niet genoeg boeien om door te zetten. Ik denk dat ik er ooit nog wel eens in zal beginnen, maar als een echte thriller fan, had ik iets meer spanning verwacht..
GESCHREVEN DOOR INGE DE COENE
k heb dit boek ook gelezen en was aangenaam verrast. Heb niet kunnen stoppen met lezen. Zeker een aanrader als thriller-fan.