Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Moederziel - Marelle Boersma

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stefanie85
Admin
Stefanie85

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 39

Moederziel - Marelle Boersma Empty
BerichtOnderwerp: Moederziel - Marelle Boersma   Moederziel - Marelle Boersma Icon_minitimewo jun 12, 2013 8:00 am

KORTE INHOUD :
Myrna,de moeder van Josje,lijdt aan ms. Toch lacht het leven haar toe, als er een nieuwe liefde om de hoek komt kijken. Maar dan trekt haar dochter Josje bij haar in en neemt al snel het hele huishouden over. De familieband wordt te stevig aangetrokken. Myrna raakt in een onmogelijke positie die nog wordt verergerd als haar buurvrouw dood gevonden wordt. Wie kan ze nog vertrouwen?

GESCHREVEN DOOR STEFANIE ROELS

Voor mij was het een eerste kennismaking met Marelle en tevens ook met Nederlandse thrillers. Ik moet zeggen: MEER VAN DAT AUB!
Het leest echt heerlijk vlot weg, spanning van in het begin en alhoewel het soms echt Nederlands klinkt, stoort het mij als Vlaming niet echt.

Waarover gaat het? Een vrouw met MS, haar dochters, 2 bemoeizieke buren en een nieuwe liefde ... Een ideale cocktail voor een psychologische thriller, zo is wel gebleken! Ik verslond het boek en raad het dan ook aan iedereen aan die dit genre leest.
Het is een echte aanrader!

GESCHREVEN DOOR WENDY WENNING

Wat een spannend boek, en ook indrukwekkend. Je leeft onbewust mee met de hoofdpersonage en dat was soms gewoon eng. Je voelde de machteloosheid van haar. Ook het plot was toch nog verrassend. Voor mij is dit al het boek van het jaar.

GESCHREVEN DOOR ANNE-MARIE DEWACHTER

Net het boek 'Moederziel' van Marelle Boersma gelezen.W ie dat nog niet deed en van thrillers, spannende verhalen houdt, nu doen!! Deze auteur laat zien dat een thriller geen bloederige bedoening hoeft te zijn. Spannendddddddddddddddddd!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/groups/Boekenfans/

Moederziel - Marelle Boersma
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: