KORTE INHOUD :
James, een straatmuzikant in Londen, vindt een gewonde kat. Hoewel James nauwelijks voor zichzelf kan zorgen, neemt hij hem mee naar de dierenarts en verzorgt hem tot hij weer op eigen poten kan staaan. Maar Bob besluit te blijven en de twee worden onafscheidelijk. Samen verdienen ze hun kostje op straat en worden al gauw beroemd. Zo kunnen ze allebei hun moeilijke verleden achter zich laten.
RECENSIES
GESCHREVEN DOOR ANNE MARIE DEWACHTER
Fantastisch boek, helemaal voor een poezenmens als ik....
GESCHREVEN DOOR MARILYN DEGRYSE
Weer een boek dat ik normaal nooit zou lezen, maar ik vond het een mooi verhaal.
Het feit dat het waargebeurd is maakt het bijzonder.
Hoe James zijn hele leven veranderd voor een kat, 'k had soms de tranen in mijn ogen.
Van een ex verslaafde naar iemand die zijn leven (bijna) weer op pootjes heeft. Die weer een job heeft en iets van z'n leven wil maken.
En dat allemaal door/voor Bob.
GESCHREVEN DOOR MARJOLEIN SCHUT
Ik ben zelf ook op een bijzondere manier aan mijn rode kater gekomen, of hij aan mij eigenlijk, dus ik vond dit een leuk verhaal . Verwacht beslist geen literair hoogstandje maar gewoon lief
GESCHREVEN DOOR JANICK DECROO
heel mooi geschreven puur natuur
GESCHREVEN DOOR WENDY WENNING
Heb het boek net uitgelezen, schitterend boek
GESCHREVEN DOOR KELLY DE NEVE
Ik vond het echt van begin tot einde een super boek! Heel moeilijk om naast me neer te leggen. Ik vertelde iedereen die het wou horen (en ook wie het niet wou horen) over Bob, James en hun verhaal.
De liefde tussen mens en dier is ontzettend sterk en onvoorwaardelijk.
Dit boek, dit verhaal, bewijst dat nog maar eens
Na het lezen van dit boek heb ik een zeer positief en warm gevoel over gehouden. Eentje dat in mijn collectie mag blijven!