KORTE INHOUD :
Templeton House - voor Laura haar ouderlijk huis, voor Kate het toevluchtsoord waar ze na de dood van haar ouders werd opgevangen, en voor Margo de plek waar haar moeder werkt. Maar bovenal voor alle drie een liefdevol thuis, waar ze samen opgroeiden als zusjes...
Margo beseft al vroeg dat ze mooi is, en op haar achttiende weet ze ook precies wat ze met die schoonheid gaat doen: werk vinden als fotomodel, rijk en beroemd worden en dan... vrij zijn! Tien jaar later is haar droom werkelijkheid, maar dan laat ze zich in met een foute man, door wie ze haar geld, haar carrière en haar reputatie kwijtraakt. Totaal aan de grond, keert ze terug naar Templeton House, waar ze steun vindt bij haar vriendinnen. En bij Josh, de broer van Laura. In haar jeugd haar kwelgeest, nu een vriend die haar met raad en daad bijstaat - en met wie ze het tot haar verrassing ook in bed heel goed kan vinden. Tot hij laat merken dat hij méér wil en van haar verlangt dat ze het enige opgeeft wat ze nog bezit: haar vrijheid..
GESCHREVEN DOOR ILSE DE VRIENDT
Ben der in bezig, maar wat ik niet leuk vind is dat de tekst precies zo dicht bij de middennaad zit, je weet wel wel, Midden van het boek, tussen de linker en rechter pagina in . snapt iemand wat ik bedoel????? Als ik in bed lig te lezen, de rechterpagina gaat heel goed, de linkerpagina daar moet ik het boek zo wat draaien om van elke regel t laatste woord te lezen, je boek "knakken" gaat ook maar dat doe ik niet met een boek. Snapt iemand wat ik bedoel??? Hebben jullie dat ook?
Ik heb hem ook uit , op het probleem dat ik al vertelde na vond ik het fijn verhaal , t is mooi opgebouwd. Je ziet de liefde tussen margo en josh zo groeien. Zussenliefde waardoor je het gevoel krijgt dat alle problemen opgelost kunnen worden. Een 100 tal pagina's voor t einde dacht ik : en de schat? En daar was ze dan , of toch een klein stukje
Blij dat ik het boek gelezen heb !
GESCHREVEN DOOR LEEN DELABARRE
heb net hetzelfde probleem.. wil het boek ook niet knakken maar kan soms ook woorden niet lezen... lig constant te draaien om toch zonder plooien de laatste letters te lezen ... Zit ondertussen halfweg, vermoed dat ik dit weekend wel stukje kan doorlezen. Luchtig boek, fijn en vlot geschreven
Voila: hij is uitgelezen! Vond het een mooi boek, een vlot te lezen verhaal.... en op t einde lees je dan "volgende boek pas beschikbaar in de winkels maart 2013!"... ACCHHH, nu dus nog even lang wachten alvorens het vervolg te kunnen lezen van het verhaal van de drie "zusjes" en broer Templeton
GESCHREVEN DOOR WENDY VAN CAUWENBERGH
Ik heb ook dat probleem met het boek. Het is niet zo gemakkelijk om te hanteren. Maar voor de rest vind ik het tot nu toe wel al een goed boek. Zit in de helft en ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal
Ik vond het persoonlijk echt een zeer goed boek! Ik vond het moeilijk om het elke keer weer aan de kant te moeten leggen. Als ik de inleiding las dacht ik echt van dit is niets voor mij. Ik ben fan! En ik kijk dan ook uit naar de volgende 2 boeken! Alleen jammer dat de verzendkosten wat tegen vallen
GESCHREVEN DOOR ANNE-MARIE DEWACHTER
Ben er in t weekend aan begonnen, en tot nu toe best leuk verhaal. Ik ben het eens met Ilse, dat de bladspiegel een béétje ongelukkig is, ik begrijp wel dat het voor een pocket extra moeilijk is, omdat hij niet te dik mag worden, want dat schrikt sommigen af en dan wordt het ook moeilijker om het boek mooi te houden maar men had hier toch beter voor een minder breedlopend lettertype gekozen, dan had men de rechtermarge wat kleiner kunnen maken
Ik heb het boekje 'verover je droom' best graag gelezen. Als je fan bent van een romantisch verhaal is dit je ding. Het verhaal gaat over drie vrouwen, heel erg verschillend van elkaar, met een heel andere achtergrond, die in hetzelfde huis wonen. Ze delen vriendschap, trouw, kindertijd, jeugd enz met elkaar. En ze delen een droom. Daarnaast heeft ook elke vrouw haar eigen droom. Margo, dochter van de huishoudster is mooi en dat weet ze en ze wil gezien worden. Haar carrière als model gaat als een speer en tien jaar later is ze beroemd. Alleen, ze laat zich in met de verkeerde man en als haar wereld uiteenspat, rest er haar maar een ding en dat is weer naar huis gaan en proberen om te gaan met het feit dat ze alles kwijt is wat ze ooit zo belangrijk achtte. Samen met haar zussen wil ze een nieuwe droom najagen. Dat zoiets niet zonder slag of stoot gaat, behoeft geen, betoog.
Een feel good verhaal zonder verdere literaire pretenties, maar best leuk om lezen, tussendoor.
Enige vervelende was dat de linkerbladzijde zo bedrukt is dat je de rug bijna moet kraken om de zin ten einde te kunnen lezen ofwel een stijve nek riskeren om het laatste woord te lezen.
Ook de vertaling van de titel leek me erg vreemd. Een droom verover je niet, die jaag je na, laat je uitkomen enz… maar een droom veroveren? Nee, vind ik geen geslaagde keuze.
GESCHREVEN DOOR LISIANNE BOSMANS
Het boek ' verover je droom' las eigenlijk vrij vlot.Het boek heeft me aangenaam verrast aangezien ik nog nooit een boek van Nora Roberts gelezen heb.
Het was ook een beetje jammer dat het boek ongelukkig plooide zoals ze hierboven al vermeld hebben, waardoor de linkerpagina iets minder goed leesbaar was. Het verhaal had een hele goede opbouw,....
Eigenlijk sluit ik mij aan met wat hierboven allemaal al gezegd is geweest
GESCHREVEN DOOR CINDY VAN TRAPPEN
Mijn boekje is ook uit Eerst maal dat ik iets las van Nora Roberts.
In het begin had ik het een beetje moeilijk om de personages te volgen maar nadien was het duidelijk en ben ik mee op genomen in het verhaal
Leuk geschreven en mooie verhaallijn benieuwd hoe het verder gaat aflopen maar we moeten nog even geduld hebben ga me zeker nog wagen aan boeken van Nora Roberts. Zoals andere lezers al vermelden je moet het boekje wel plooien wil je het goed kunnen lezen.Bedankt voor de kans om dit mogen te lezen en nog graag zo n boeken
GESCHREVEN DOOR INGE DE COENE
Dit is mijn eerste boek van Nora Roberts en ik wil zeker nog werk van haar lezen! Het is een boek dat ik omwille van de schrijfstijl (lijnen nogal dicht op mekaar) niet zou aankopen in de winkel. Het boek leest zeer vlot en is goed geschreven. Bedankt!
GESCHREVEN DOOR MARIANNE CLAEYS
In het begin kon het me moeilijk begeren maar eens wat verder had ik de smaak te pakken. Super!. Alleen had ik ook wat problemen met de regels die te dicht naar het midden waren gedrukt, ik kon praktisch niet anders of het boek bij manier van spreken 'te vermoorden'. Dit was het enige dat jammer was aan dit boek. Nen dikke merci
GESCHREVEN DOOR ADEY BONDUE
Opnieuw een prachtig boek van de hand van Nora, heb ondertussen al een 20tal boeken van haar in mijn collectie en altijd weer weet ze me helemaal mee te nemen in het verhaal. Je voelt mee met de personages en wilt gewoon dat alles goed komt. Ik werd vanaf de eerste pagina meegenomen in het verhaal en kon die niet meer wegleggen, daarom zeker dat ik die in 1 dag/nacht uithad Dit is een aanrader voor iedereen die houdt van een feelgoodboek. Een boek om je in de zetel te nestelen, onder een lakentje en gewoon genieten van de liefde die van de bladzijden afstroomt!