Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

The seedling curse - Lee Anne De Kort

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Els
Admin
Els

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

The seedling curse - Lee Anne De Kort Empty
BerichtOnderwerp: The seedling curse - Lee Anne De Kort   The seedling curse - Lee Anne De Kort Icon_minitimewo jun 12, 2013 7:55 am

KORTE INHOUD : 

Regina receives visions from the past and the future. First they come disguised as dreams and later she receives them while she goes into trance.
She and her husband are invited for a vacation by an unknown woman to visit her estate. She has revealing information for Regina that will change her life. Regina accepts her invitation and together with her husband she departs for the unknown. She meets family members that she didn't even know existed and becomes entangled in a web by a curse inflicted on her family.

RECENSIES 

GESCHREVEN DOOR KELLY DE NEVE :

Toen ik het boekje zag (en dan vooral het aantal pagina's) dacht ik: hier vlieg ik op enkele uurtjes door...
Maar toch niet helemaal.
Ik heb best lang over het boekje gedaan, niet enkel wegens tijdgebrek om te lezen, maar ook omdat ik het lastig had met de stijl.
Ik vond het verhaal heel goed en het idee dat erachter zat ook, maar de schrijfstijl was niet helemaal mijn ding.
Soms werden dingen heel gedetailleerd beschreven (zoals het huis) en andere momenten werd er dan heel vluchtig over dingen gegaan (het moment waarop Mrs Chase Regina vertelt waarom ze daar is bvb).
Ook waren er soms tijdsprongen die me helemaal uit mijn leesritme brachten.

Ik had vaak het gevoel alsof het verhaal té snel moest verteld worden, alsof er een maximum aantal pagina's waren en alles daarin moest gestopt worden...
Dit maakte het voor mij lastiger om te lezen...
Maar zoals gezegd vond ik het verhaal wel heel goed gevonden, soms misschien een tikje voorspelbaar, maar niet in die zin dat het hinderde. Ik moet eerlijk toegeven dat het laatste deel me beter afging dan in het begin... Eventjes doorbijten is dus de boodschap.
Terug naar boven Ga naar beneden

The seedling curse - Lee Anne De Kort
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sprakeloos - Anne Nicolai

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: