Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Talio - Yvonne Franssen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Els
Admin
Els

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

Talio - Yvonne Franssen Empty
BerichtOnderwerp: Talio - Yvonne Franssen   Talio - Yvonne Franssen Icon_minitimewo jun 12, 2013 7:54 am

KORTE INHOUD : 

Aan Sandra's zorgeloze leventje komt abrupt een einde als haar man Tom op een dag dodelijk verongelukt. Al gauw steken geruchten de kop op dat zijn dood geen toeval was. 

Als het politieonderzoek nauwelijks vordert, besluit Sandra om zelf in actie te komen. Op zoek naar antwoorden neemt ze een onconventionele beslissing die verregaande gevolgen zal hebben.

RECENSIES

GESCHREVEN DOOR LINDA MASTWIJK :
Vorige keer hier het boek Talio van Yvonne Franssen gewonnen. Hier volgt mijn recensie.

Aan het zorgeloze leven van Sandra Hamerling komt abrupt een einde als haar man Tom bijna voor haar ogen verongelukt. Als blijkt dat Tom's dood geen ongeluk was gaat Sandra uiteindelijk zelf op onderzoek uit. Dit is in grote lijnen het verhaal. Het is een spannend verhaal waarin ik meerdere personen heb aangezien voor de dader. Uiteindelijk was deze niet erg verrassend vond ik dader en motief een beetje te veel voor de hand liggend. Het boek leest lekker weg, met korte hoofdstukken. Desondanks vond ik het nergens echt nagelbijtend spannend en ik kreeg een beetje het gevoel dat de ontknoping in de laatste 10 blz. waren "gepropt" dan gebeurt er ook erg veel tegelijk en is het ook wel spannend. Maar de toch nog verrassende wending waar ik op had gehoopt bleef uit. Neemt niet weg dat ik zeker van dit boek heb genoten en het echt wel de moeite waard is ! Bedankt Yvonne !

GESCHREVEN DOOR JACOLIEN VAN BEMDEN
Talio van Yvonne Franssen gewonnen en hier volgt mijn recensie!
Heb eerst het woord Talio opgezocht:wedervergelding.
Het verhaal draait om Sandra Hamerling , als haar man omkomt bij een ongeluk veranderd haar zorgeloos leventje in een leven met allerlei vragen! Was het een ongeluk of moord! Wie of wat is er nog te vertrouwen? Ze gaat om haar leven op orde te krijgen naar een huisje aan zee. Omdat het politie onderzoek niet geeft wat ze verwacht gaat ze zelf op zoek naar antwoorden. Die vind ze maar niet zonder gevolgen!.Tweede verhaal wat er door verweven is draait om de opdrachtgever!
De personen(moeder, zus, vriendin, zwager, oma, Priscilla , Mark worden mooi door haar neergezet, net genoeg informatie om het een compleet verhaal te laten zijn en niet af te dwalen van waar het om draait! Ongeluk of moord! Leest door deze schrijfstijl gemakkelijk. De naam Talio is mooi gekozen!! Hoe ver gaat iemand in zijn vergelding? Het verhaal had mij van begin tot eind in zijn greep!Bedankt Yvonne Franssen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Talio - Yvonne Franssen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Genius - Yvonne Franssen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: