Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Slaap zacht - Gwen Hunter (harlequin)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Els
Admin
Els

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

Slaap zacht - Gwen Hunter (harlequin) Empty
BerichtOnderwerp: Slaap zacht - Gwen Hunter (harlequin)   Slaap zacht - Gwen Hunter (harlequin) Icon_minitimewo jun 12, 2013 7:50 am

KORTE INHOUD : 

Als forensisch verpleegkundige is Ashlee Davenport wel wat gewend. Wanneer slachtoffers van misdrijven in haar ziekenhuis belanden, is het haar taak eerst de sporen op het lichaam veilig te stellen. Toch is er van haar professionele houding weinig over wanneer ze op een dag op het landgoed van haar familie een kleine rode gymschoen vindt met een teen erin.

Het lukt haar toch om bewijzen te verzamelen, en die leiden naar het lichaam van een vermist meisje, dat niet ver van haar huis begraven ligt. Al snel blijkt dat deze moord grote overeenkomsten met een aantal andere vertoont. In alle gevallen gaat het om blonde, jonge meisjes, die zijn begraven in ondiepe graven, omringd door allerlei attributen en met op hun lichaam een vel handgeschept papier met een cryptisch vers. De FBI begint een klopjacht op de moordenaar, en Ashlee wordt aan het onderzoeksteam toegevoegd.

De tijd gaat dringen als er opnieuw een meisje verdwijnt, en de moordenaar het ook op Ashlee gemunt lijkt te hebben.

RECENSIES

GESCHREVEN DOOR STEFANIE ROELS
Zeer goede thriller, spannend ... Je krijgt 2 personen aan het woord 'Ash' en de dader. Omdat deze laatste niet zo vaak voorkomt, heb je eigenlijk tot op het laatste geen idee wie het is. Dus echt zeer goed, ik hou wel van verrassingen en deze was er ééntje. Vlot geschreven, maar hier en daar is voor mij de vertaling wel wat een tegenvaller. Ik heb er ondanks dat toch van genoten!
Gwen Hunter is voor mij een aangename ontdekking. Ik ga zeker nog van haar lezen!
De 4 sterren waard volgens mij!

GESCHREVEN DOOR BIRGIT STOKX
supergoede thriller met een ijzersterk plot, ammai het duurt écht tot de laatste blz! Heel goed geschreven, enkel het liefdesverhaal is er voor mij weer bijgesleurd, vindt dat echt niet hoeft maar het stoorde ook niet echt! Ik kijk al uit naar een volgend boek van haar!!

GESCHREVEN DOOR TAMARA GOOSSENS 
Dankzij deze wedstrijd de kans gekregen om een genre te lezen dat ik normaal niet lees, maar wel graag wou ontdekken. Het boek heeft mij van begin tot einde kunnen vast houden. Het heeft een sterke plot en is duidelijk geschreven. Ik had nooit dit einde verwacht of voorzien wat dus voor mij het boek nog beter maakt vermits er geen voorspelbaarheid was. Ik blijf na het lezen met geen enkele vraag zitten, waardoor het dus een mooie afsluiting heeft gekregen. Absoluut het lezen waard, echt een fantastisch boek dat ik moeilijk kon weg leggen.

GESCHREVEN DOOR ERIKA HOLSBEEK
ik heb dit boek ook via de westrijd gehad . vanaf het eerste moment houdt het boek je vast .ook dat je 2 verhalen kunt volgen van ashlee en de dader waardoor je toch goed in het verhaal kunt meegaan waarom hij de meisje's ontvoerde ,het is zeker een een aanrader om dit boek te lezen het is vlot te lezen en de verhaallijnen van het gezin ,werk ,dader, passen zeer goed in mekaar waardoor je heel goed mee kunt volgen vanaf het begin tot het einde van het verhaal

GESCHREVEN DOOR DIRK VAN DE VELDE
Ik lees voor de eerste keer een genre die dus voor mij erg onbekend terrein is. Maar het boek is wel in zijn opzet geslaagd: het houdt je vast van begin tot einde. Het was een boek die moeilijk was op sommige punten, met een moeilijk, allesonthullend einde. Spannend tot het laatste hoofdstuk Het boek is het daarom het lezen meer dan waard. Het boek is zeer vlot geschreven. Ondanks een eerste ontmoeting smaakt het naar meer.

GESCHREVEN DOOR ILSE DE VRIENDT
 het boek niet gewonnen, maar door jullie recenties wel gekocht (nota aan mezelf NOOIT meer een boek kopen in die krantenwinkel, het was beschadigd..) maar het boek zelf, amaai... over het algemeen lees ik dit genre niet, maar het boek heeft me enorm geboeid. ik heb het op 3 dagen uitgelezen en da's voor mij echt wel snel! uiteraard had ik geen idee wie de dader was, ik zie dat nooit... wat voor mezelf vreemd aanvoelde was het gemak waarover het boek over wapens ging, oma die met wapens rondliep, ash die er verschillende heeft, zelfs de dochter... da's typisch iets voor ginder zekers...
Terug naar boven Ga naar beneden

Slaap zacht - Gwen Hunter (harlequin)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Schrikdraad - Alex Kava (harlequin)
» Slachtoffers - Alex Kava (harlequin)
» Schemerzone - Amanda Stevens (Harlequin)
» Rijke oogst - Robin Carr (harlequin)
» Zo lang gezwegen - Kristi Gold (harlequin)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: