Boekenfans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenfans

Ben je even gek van boeken als wij? Dan zit je hier zeker op je plaats !!!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De laatste sterft - Tess Gerritsen (cosmox)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Els
Admin
Els

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 10-06-13

De laatste sterft - Tess Gerritsen (cosmox) Empty
BerichtOnderwerp: De laatste sterft - Tess Gerritsen (cosmox)   De laatste sterft - Tess Gerritsen (cosmox) Icon_minitimewo jun 12, 2013 7:46 am

KORTE INHOUD :

De levens van drie kinderen raken door extreem gruwelijke gebeurtenissen met elkaar verweven: eerst worden hun families vermoord, daarna hun pleeggezinnen. Ze blijven als enige overlevenden over.

De kinderen worden in veiligheid gebracht op de streng beveiligde kostschool Evensong, een internaat voor zwaar getraumatiseerde kinderen dat is opgericht door leden van de Mefisto Club. Maura Isles vertrouwt de gang van zaken op de school niet en wil dat de zestienjarige Julian 'Rat' Perkins, die ze kent van een eerdere zaak en ook op Evensong verblijft, een ander onderkomen zoekt. 

Jane en Maura storten zich op het onderzoek naar de moorden op de families en zetten hun eigen levens op het spel om de kinderen te beschermen. Kunnen ze het gevaar op tijd afwenden?

RECENSIES

GESCHREVEN DOOR ANNE MARIE DEWACHTER
 Tof boek. Een pareltje. Ik heb dit in het Engeks gelezen (gekregen als cadeautje in Shakespeare's taal) en ik heb ervan genoten.

GESCHREVEN DOOR ELS VAN CROMBRUGGEN
M'n eerste boek van Tess Gerritsen en wist dus niet wat ik moest verwachten.
Het begin van het boek is wat warrig door de vele personages en gebeurtenissen, maar eens daar door geworsteld kom je volop in het erg spannende verhaal en is het moeilijk het boek neer te leggen. De ontknoping is een echte thriller en heel verrassend.
Boek leest dus zeer vlot en is zeker een aanrader!
Ik ben alvast van plan de andere boeken van Gerritsen ook te lezen.

GESCHREVEN DOOR GUILLAUME DOMINIQUE
Tess Gerritsen voor het eerst gelezen een tiental jaar geleden met het boek "De chirurg" een echte aanrader ook!!Sindsdien ben ik fan. veel leesgenot.

GESCHREVEN DOOR ISABELLE DE WILDE
Ik vond dit een super boek. Leest vlot en het blijft spannend tot op het einde.
Terug naar boven Ga naar beneden

De laatste sterft - Tess Gerritsen (cosmox)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pandemonium - Lauren Oliver (cosmox)
» Bob de straatkat - James Bowen (cosmox)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boekenfans  :: Doe mee en maak kans op :: Recensies-
Ga naar: